تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

تهران- ایرنا- چیرو ایموبیله، کاپیتان تیم فوتبال لاتزیو از تصادف شدید با قطار شهری در رم جان سالم به در برد.

به گزارش ایرنا، چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو و گلزن سری‌آ بامداد یکشنبه دچار سانحه شدیدی شد. این فوتبالیست ایتالیایی در حالی که با دخترانش در خیابان‌های رم سفر می‌کرد دچار سانحه رانندگی شد.

به گزارش 'AGTW'، مهاجم لاتزیو با تراموا(قطارشهری) که از چراغ قرمز عبور کرده بود برخورد کرد. جلوی وسیله نقلیه وی همانطور که در تصاویر تلویزیونی مشخص است به طور کامل تخریب شده است.

ایموبیله که پس از این حادثه آسیب جدی ندیده است، گفت: تراموا از چراغ قرمز عبور کرد. خوشبختانه من خوب هستم، دستم کمی درد می کند. در واقع، مقامات محلی گزارش دادند که آسیب جدی وارد نشده است.

در این حادثه مقصر راننده قطار شهری بوده که بدون توجه به قرمز بودن چراغ، وارد تقاطع می‌شود و به شدت با خودروی لندرور کاپیتان ۳۳ ساله لاتزیو برخورد می‌کند.

هفت نفر از جمله یکی از دختران این بازیکن به دلیل ناراحتی های جزئی به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شدند. اما خوشبختانه به دلیل جدی نبودن جراحات وارده، خیلی زود مرخص می‌شوند.

افسران پلیس باید تحقیقات را آغاز کنند تا مشخص شود که چه اتفاقی افتاده است و آیا اظهارات ایموبیله در مورد آنچه اتفاق افتاده صحت دارد یا خیر.