اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: در دولت سیزدهم، مدیریت گفتمان جهادی احیا شده و دولت پاسخگوی مطالبات مردم است؛ رییس جمهور تمام وقت خود را برای رفع مشکلات و توسعه کشور گذاشته‌ و لحظه ای از کوشش متوقف نمی‌شود.

به گزارش ایرنا اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی روز دوشنبه در نشست با جمعی از پیشکسوتان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان در خصوص تبیین نحوه ورود مدیریت استان به موضوع حجاب و عفاف، عنوان کرد: سال ۱۴۰۰ قرارگاهی در حوزه عفاف و حجاب در استان با نام شهید شاه سنایی و نگاه راهبردی به بنیاد خانواده شکل گرفت و از همان زمان به بحث حفظ حجاب و عفاف در جامعه به صورت جدی ورود کردیم.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله در موضوع حجاب و عفاف بایستی با نگاهی مجاهدانه و فراگیر برنامه ریزی کنیم و علما و فضلای استان همانند دیگر خادمان مردم و نظام در این حوزه نقش آفرینی کنند.
دکتر مرتضوی افزود: روحانیون در مساجد، مدارس و هیات‌های مذهبی در جامعه روشنگری کنند؛ کسانی که در حوزه های تربیتی با نگاه دینی فعالیت کردند می‌توانند گره‌های ذهنی نوجوانان و جوانان را باز کنند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن جنگ ترکیبی فراگیری را علیه کشور ما آغاز کرده است و اکنون رویکرد فرهنگی و اقتصادی را در پیش گرفته و ما نیز از این جنگ ترکیبی غافل شده‌ایم.
استاندار اصفهان گفت: تورم، گرانی و سایر مشکلات، عقبه هایی دارد و یک شبه ایجاد نشده اما به نحوی برای مردم صحبت می کنند که همه مشکلات در دولت سیزدهم ایجاد شده است و یا دولت در برابر کاهش و رفع مشکلات هیچ تلاشی نمی‌کند.
دکتر مرتضوی افزود: در سال گذشته با وجود تمام دغدغه ها و مشکلات اقتصادی از ۹۴۱ بنگاه اقتصادی تعطیل شده در استان، ۳۷۶ واحد به چرخه تولید بازگردانده شد و در این مدت برای هزار و ۵۷۲ واحد صنعتی و بنگاه اقتصادی طرح توسعه و اشتغال جدید ایجاد شد و جهاد تبیین بازگو کردن همین خدمات به مردم است.
استاندار اصفهان ادامه داد: دشمن امید مردم را نشانه گرفته و لحظه ای از تلاش نمی ایستد.
وی عنوان کرد: فضای مجازی به معنای واقعی رها شده است لذا بارها از نمایندگان مجلس درخواست کرده‌ایم نسبت به این موضوع مهم موضع‌گیری صحیح داشته باشند.
دکتر مرتضوی اظهار کرد: اسرا و تلفات ما در این جنگ جدید و ترکیبی فرزندان ایران اسلامی است. این موضوع بسیار مهم نباید مورد غفلت قرار بگیرد.
وی عنوان کرد: در دولت سیزدهم، مدیریت گفتمان جهادی احیا شد و دولت پاسخگوی مطالبات مردم است؛ ریاست جمهوری تمام وقت خود را برای رفع مشکلات و توسعه کشور گذاشته‌ و لحظه ای از کوشش متوقف نمی‌شود.
استاندار اصفهان متذکر شد: امروز فاصله ای میان رییس جمهور با وزرا، استانداران و مردم نیست؛ از دولتی که همگان از ارتباط با رییس جمهور محروم بودند به جایگاهی رسیدیم که ارتباط گروه ‌ها، احزاب، دانشگاهیان، کارگران و سایرین با ریاست جمهوری در اولویت امور قرار گرفته است.