قرچک - ایرنا - فرماندار شهرستان قرچک گفت: قوه قضائیه با عملکرد صحیح خود در حوزه قضایی و در بعد نظارتی، زمینه پیشرفت و توسعه جامعه بر مبنای قانون را فراهم کرده و همه مردم این دستگاه عظیم را ملجاء و پناهگاه خود در دسترسی به قانون می‌دانند.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد روز دوشنبه در آیین معارفه دادستان جدید شهرستان قرچک افزود: امروز شاهدیم که با اقدامات و تحولات صورت گرفته در قوه قضائیه، مردم به این قوه اعتماد داشته و از عملکرد آن رضایت دارند که قطعا این رضایت موجب می‌شود تا با همراهی مردم، کارها بیش از گذشته بر مدار قانون اجرا شود.

وی مهمترین اصل برای جلب رضایت مردم را مبارزه با فساد اعلام کرد و افزود: اگر مردم به خوبی مبارزه با فساد و برخورد با مفسدان به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی را ببینند ، بیش از گذشته با مسئولان در امور مختلف همراهی می‌کنند.

این مسئول اظهار داشت: ورود به هنگام و قاطعانه دستگاه قضایی در مبارزه با فساد موجب می‌شود که تعامل، همکاری و اعتماد مردم به دستگاه قضایی و دولت بیشتر شود.

فرماندار قرچک تصریح کرد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به همدلی و همراهی مردم و مسئولان با یکدیگر دارد از این رو از تمامی دستگاه‌ها و ادارات درخواست انتظار داریم تا همچون گذشته تعامل و همکاری خود را با دستگاه قضایی به ویژه در حوزه مبارزه با فساد حفظ کرده و آن را افزایش دهند تا خروجی کار به پیشرفت امور و رضایت مردم ختم شود.

در این آیین ساسان غلامی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب قرچک معرفی و از زحمات و تلاش‌های سعید دوستی‌نژاد در طول دوران تصدی مسئولیت دادستانی این شهرستان قدردانی شد.

شهرستان قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.