کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: مردم و نظام را باید از اختلافات سیاسی جدا کرد، زیرا همیشه مردم پای کار نظام بوده‌اند که مصداق بارز آن، حضور فعال نیروهای مردمی در جنگ تحمیلی و مناسبت‌های ملی بوده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در نشست فصلی با احزاب سیاسی "ایران قوی" افزود: همه ما درون یک خانواده زیست می‌کنیم و اختلاف سلیقه امری طبیعی برای بهبود وضعیت جامعه است.

وی با اشاره به اینکه احزاب به عنوان دیده‌بان سیاسی هستند و راهبردهایی را ارائه می‌کنند، تصریح کرد: در چنین شرایطی باید احزاب راهکارهای علمی و کارشناسی به منظور بهبود مشکلات اجتماعی ارائه کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته اقتصاد کشور فراز و نشیب‌هایی داشته است، عنوان کرد: وضعیت اقتصادی کشور صرفا وابسته به برجام نیست و امسال طبق آمارهای جهانی رشد اقتصادی داشته‌ایم.

فداکار بیان کرد: سال گذشته ۶۰ هزار تعهد اشتغال داشته‌ایم که کرمان به بیش از تعهد خود یعنی ۱۱۰ درصد عمل کرده و نشان از پویایی اقتصاد و اشتعال در این استان دارد.

وی با بیان این مطلب که بهبود روابط سیاست خارجی اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: مردم همچنان متعهد به نظام و انقلاب هستند و در عرصه‌های مختلف این را ثابت کرده‌اند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دشمنان هزینه‌های زیادی کرده اما ما باید هوشمندانه اتحاد خود را حفظ کنیم، افزود: در زمینه سرمایه‌گذاری، استان کرمان ضعیف عمل کرده و اجازه کار به فعالان اقتصادی داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مردم مشکلات زیادی دارند اما متعهد به نظام هستند، تاکید کرد: ما اعتقاد به ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های جوانان داریم و در این زمینه همواره جلساتی با گروه‌های مختلفی از جوانان برگزار می‌شود.

در این نشست نمایندگان احزاب مختلف استان کرمان به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.