تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

تهران- ایرنا- سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته گفت: به خاطر دِینی که به این رشته داشتم، دعوت مسئولان فدراسیون را پذیرفتم.

افسانه باقری که امروز دوشنبه به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته انتخاب و جایگزین اشرف امینی شد در گفت‌وگویی کوتاه با ایرنا، اظهار داشت: مدیران فدراسیون برای همکاری از من دعوت کردند تا در این سمت مشغول به کار شوم.

وی افزود: به خاطر دِینی که به کاراته کشور داشتم، دعوت مسئولان را پذیرفتم و تمام تلاش و تجاربم را استفاده می‌کنم تا بخش بانوان این رشته را با کمک مدیران فدراسیون به بهترین جایگاه برسانیم.

باقری که در گذشته نیز سابقه نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته را داشته است، گفت: وظیفه‌ام است از زحمات اشرف امینی که چند سال در این سمت تلاش کرد نیز تشکر کنم. حتما از تجارب همه دوستان استفاده خواهیم کرد.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا از همه جهات بخش بانوان این رشته را به بهترین جایگاه برسانیم. در این زمینه به اتحاد و مشارکت بزرگان کاراته داریم.

وی گفت: از فردا به صورت رسمی کارم را در فدراسیون آغاز خواهم کرد و بررسی‌های لازم را در بخش‌های مختلف انجام خواهیم داد و هرجا نیاز به تقویت باشد به اطلاع مسئولان فدراسیون می‌رسانم.