تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به نشست امروز هیئت رئیسه این فدراسیون گفت: یک گزینه داخلی و چند گزینه‌ اروپایی و تراز اول را برای تیم ملی مد نظر داریم و می‌خواهیم بهترین تصمیم را بگیریم.

جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در واکنش به این سئوال که نشست هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال در خصوص بررسی عملکرد کادر فنی و احتمال تغییر در راس تیم ملی بسکتبال به کجا کشید، گفت: هدف ما انتخاب بهترین گزینه برای تیم ملی است و این موضوع نیازمند بررسی دقیق و رایزنی‌ است که در دستور کار فدراسیون قرار دارد و به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود سعید ارمغانی از تیم ملی بزرگسالان جدا می‌شود، ادامه داد: ارمغانی یکی از گزینه‌های ما برای هدایت تیم ملی است. البته چند گزینه خارجی دیگر نیز در برنامه فدراسیون قرار دارند که پس از دریافت برنامه‌های آنان و بررسی شرایط می‌توانیم در خصوص آن تصمیم‌گیری کنیم.

داوری در مورد احتمال حضور بچیروویچ در راس کادر فنی تیم ملی و گزینه‌های خارجی دیگر هم گفت: او نیز یکی از گزینه‌های موجود است،‌ فدراسیون به دنبال آن است تا با چند مربی تراز اول اروپایی هم وارد مذاکره شود که اقدامات اولیه در این خصوص آغاز شده و درصدد هستیم تا با خرد جمعی بهترین تصمیم را بگیریم.

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در جام‌جهانی است. این مسابقات از سوم شهریورماه سال جاری به میزبانی سه کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی آغاز می‌شود. تیم ملی ایران از سال ۲۰۱۰ تاکنون در تمام ادوار جام جهانی حضور داشته است.