تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت:‌ به حمایت پرشور هواداران نیاز داریم تا شانس خود را برای جبران شکست دیدار رفت مقابل رئال مادرید امتحان کنیم.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، تیم فوتبال چلسی فرداشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی از رئال مادرید پذیرایی می‌کند که دیدار رفت با برتری ۲ بر صفر شاگردان کارلو آنچلوتی همراه شد.

فرانک لمپارد سرمربی موقت آبی‌های لندن که تنها سه بازی است هدایت این تیم را برعهده گرفته و در هر سه دیدار نیز مغلوب شده، در نشست خبری پیش از تقابل با کهکشانی‌ها تاکید کرد که انتقادات در خصوص روش تیمش زیاده‌روی است و آنها چندان نیز عملکرد ضعیفی نداشته‌اند.

وی گفت: می‌دانم که جبران شکست ۲ بر صفر برابر مدافع عنوان قهرمانی اروپا بسیار دشوار است اما در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد. بازیکنان چلسی کم کاری نمی‌کنند و ما حرکت روبه جلویی داریم.

لمپارد در خصوص اینکه شنیده می‌شود مالکان باشگاه چلسی با حضور در رختکن تیم در مسائل مختلف دخالت می‌کنند، اضافه کرد: اصلا بحث دخالت نیست. وقتی بازیکن بودم، برخی مواقع مالکان باشگاه به رختکن می‌آمدند تا به بازیکنان روحیه بدهند و اکنون نیز همین مساله انجام می‌شود. آنها پرشور هستند و موفقیت تیمشان را می‌خواهند و این نکته مثبتی است.

وی در مورد اینکه مالک آمریکایی باشگاه چلسی معتقد است تیمش در بازی برگشت برابر رئال به برتری سه بر صفر می‌رسد، گفت: ما در تمرینات هرچه در توان داشتیم را انجام داده‌ایم و حالا باید در زمین بهترین باشیم. نحوه استفاده از توپ و رسیدن زودهنگام به گل می‌تواند خیلی چیزها را مشخص کند.

سرمربی چلسی از هواداران این تیم خواست تا از بازیکنان حمایت کنند و افزود: از آنها می‌خواهم تا در بازی فرداشب، جو خوبی را برای تیم مهیا کنند چراکه این مساله بسیار مهم است. ما باید از بازی‌های خانگی خود استفاده کنیم.

وی به تمجید از رئال‌مادرید پرداخت و گفت: آنها مربی بزرگ و کاربلدی همچون کارلو آنچلوتی دارند که معتقدم قدرت فعلی مادریدی‌ها به خاطر اوست. تلفیقی از بازیکنان ستاره که تجربه بالایی دارند در کنار بازیکنان جوان و البته یک مربی توانمند، رئال را به مجموعه‌ای موفق تبدیل کرده است.