تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

کرج - ایرنا- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: با توجه به اهمیت زیست محیطی قطار شهری، شهرداری کرج ملزم به رفع نواقص و تکمیل قطعات خط ۲ متروی این کلانشهر شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا رحیمی روز سه شنبه در حاشیه نشست فوق العاده کارگروه قطار شهری کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران و مشاوران این پروژه برگزار شد، گفت: کمیته و کارگروه های تخصصی در دوره ششم شورای شهر برای کمک و تسهیل کار در شهرداری و همچنین در راستای پیشبرد پروژه ها تشکیل شد که باید مدیریت شهری به تصمیم های این کارگروه ها توجه کند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج اظهار کرد: تکمیل بخش های دیگر از خط ۲ قطار شهری کرج و رفع نواقص فنی این پروژه از اولویت های کاری سال جاری است .

رحیمی بر رفع نواقص فنی قطعه نخست قطار شهری کرج تاکید کرد و گفت: موانع اجرای پروژه قطار شهری باید هر چه سریع تر برطرف و خدمات لازم به شهروندان ارائه دهد.

وی یادآور شد: تامین منابع مالی و آماده سازی رام دوم قطار شهری کرج از مهمترین تکالیف مدیریت شهری این کلانشهر در روزهای آتی است.

عملیات احداث خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه از سال ۱۳۸۵ آغاز شد و تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این خط حفاری شده است .

قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶.۵ کیلومتر اواخر سال گذشته با حضور وزیر کشور به صورت آزمایشی راه اندازی شد.