گنبدکاووس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مهمترین وظیفه مدیران برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، تمرکز بر اجرای وظایف و تکالیف با الگوگیری از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار مینودشت اظهارکرد: رشد و توسعه امروز ایران اسلامی مدیون فعالیت نیروهای متخصص و متعهد به انقلاب و ارزش‌های اسلامی و دلسوز است.

وی شرایط کنونی ایران اسلامی را به مانند دوران دفاع مقدس دانست و از مسوولان خواست با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و حضور همه جانبه در میدان بار دیگر صحنه‌هایی از ایثار و جانفشانی رزمندگان را برای کمک به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم رقم بزنند.

معاون استاندار گلستان افزود: مدیران باید بدون توجه به حاشیه‌سازی‌های دشمنان با عمل به وظایف و تکالیف خود برای مهار تورم و رشد تولید و فراهم کردن زمینه اشتغال و ازدواج جوانان تلاش کنند.

مهاجر مهمترین علت علاقه مردم به شهدا را حرکت خالصانه این عزیزان برای ایستادگی در مقابل دشمن و تقدیم جانشان دانست و گفت: مینودشت با همراهی و همدلی مردم و مسوولان بدون توجه به جناح و گروه‌های سیاسی می‌تواند به بهترین کارگاه خدمت تبدیل شود.

وی با قدردانی از فرماندار سابق مینودشت، از علی ملکان به عنوان فرماندار جدید خواست اولویت نخست خود را عمل به ۱۵ شرح وظایف تعیین شده توسط تیم‌های کارشناسی به عنوان نقشه راه توسعه شهرستان قرار دهد.

معاون استاندار گلستان بیان کرد: در نظام مدیریتی با مسائل و موضوعات مختلف مواجه هستیم و باید بر اساس اولویت با تکیه بر نقشه راه تعریف شده از فرصت‌ها برای کاهش آسیب‌ها استفاده شود.

مهاجر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات سالجاری، افزود: مردم ولایتمدار شهرستان مینودشت همواره مشارکت حداکثری در انتخاب داشتند که امیدواریم با تلاش‌های مسوولان در عمل به بیانات رهبری بار دیگر شاهد تکرار این حضور باشیم.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از زحمات محمدتقی قزلسفلی قدردانی و علی ملکان با سابقه فعالیت ۲۳ ساله در وزارت کشور به عنوان فرماندار جدید مینودشت معرفی شد.

شهرستان مینودشت با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.