همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با ابراز تاسف از احتکار ظرفیت‌های فرهنگی در این شهر گفت: این اماکن با مدیریت صحیح می تواند به محلی برای تفریح جوانان و حتی خانواده ها تبدیل شود.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از دفتر امام جمعه همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، در بازدید از اردوگاه تفریحی در تپه عباس آباد همدان که نزدیک به ۱۲ سال بدون استفاده مانده و تبدیل به خرابه شده است افزود: برخی از اماکن بلا استفاده این مکان قابلیت بهره‌برداری برای جوانان را دارا است.

وی با بیان اینکه متاسفانه ظرفیت‌های مناسبی در همدان وجود دارد اما استفاده مناسبی از آن نمی‌شود ادامه داد: نسبت به این موضوع بارها در شورای فرهنگ عمومی تذکر داده شد اما باز هم وجود چنین مراکزی در سطح شهر مشاهده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز امیدواری کرد که با احیای این مرکز و امثال این مرکز گامی مثبت برای ایجاد مراکزی مناسب برای حضور نسل جوان و تفریح آنها برداشته شود.

این مرکز که در تپه عباس آباد همدان و یکی از بهترین نقاط تفریحی این شهر قرار دارد، متاسفانه به محلی برای برخی بزه‌ها تبدیل شده بود و هیچگونه نظارتی نیز بر آن وجود نداشت.

امام جمعه همدان در راستای بررسی ظرفیت‌های موجودی که قابلیت استفاده نسل جوان از آن را دارا است، با حضور در یکی از مراکز متعلق به بهزیستی که نزدیک به ۱۲ سال بدون استفاده مانده است و تبدیل به خرابه شده است، از نزدیک در روند مشکلات این محل قرار گرفت.