تهران- ایرنا- اودیون ایگالو در جریان برتری الهلال در مقابل النصر ۲ گل به ثمر رساند و شادی گل معروف لیونل مسی را جلوی چشمان کریستیانو رونالدو انجام داد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال النصر دیشب در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در شرایطی که فوق ستاره پرتغالی خود را در ترکیب داشت برابر الهلال نتیجه را واگذار کرد.

کریستیانو رونالدو اولین تجربه دربی شهر ریاض عربستان را با شکست ۲ بر صفر آغاز کرد. البته فوق ستاره پرتغالی یک بار موفق به گلزنی شد اما کمک داور اول این بازی گل را به دلیل در آفساید بودن کاپیتان النصر مردود اعلام کرد.

اودیون ایگالو پس از گلزنی به النصر در دربی ریاض در حالی که کریستیانو رونالدو به او نگاه می کرد، جشن معروف لیونل مسی را تقلید کرد.

اودیون ایگالو مهاجم نیجریه‌ای و سابق منچستریونایتد موفق شد ۲ بار از روی نقطه پنالتی دروازه النصر را باز کند. او پس از به ثمر رساندن گل دوم، جشن معروف لیونل مسی را در حالی که روی زمین زانو زده بود و با هر دو دستش بالا رفته به آسمان نگاه می‌کند تقلید کرد که باعث خشم رونالدو شد.

این یکی از روزهای بد رونالدو بود زیرا او نه تنها در اولین دربی ریاض شکست خورد، بلکه از همان ابتدا هواداران الهلال با شعارهای کر کننده نام مسی راصدا می‌زدند تا او را عصبانی کنند.

النصر با این نتیجه در فاصله سه امتیازی با پشت سر تیم الاتحاد در رده دوم قرار دارد.