شیراز-ایرنا-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از برگزاری پویشی با عنوان «باعیدی هایمان کولاک می‌کنیم» در مدارس فارس با هدف کمک به خانواده های محروم اطراف مدارس خبر داد و اظهار داشت : بیش از هزار و ۵۰۰ آموزشگاه فارس در این پویش شرکت کردند.

علیرضا شادباش روز چهارشنبه در آیین اختتامیه پویش «باعیدی هایمان کولاک می‌کنیم» در آموزشگاه شهید نجاتی محله جوادیه شیراز گفت: در این برنامه که کانون های یاریگران زندگی مستقر در مدارس متولی برگزاری آن بودند بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی رمضان تهیه شد و در اختیار خانواده های نیازمند محروم اطراف مدارس قرار گرفت.

شادباش افزود: همچنین مدارسی هم که در مناطق برخوردار هستند بسته های خود را در اختیار محلات محروم مورد هدف خود قرار دادند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: ارزش ریالی بسته ها ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است و پیش بینی می شود بیش از سه میلیارد تومان اقلام معیشتی ماه رمضان در این پویش جمع آوری و تحویل خانواده های نیازمند شده است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش براساس سند تحول بنیادین وظیفه فرهنگ سازی دارد و هدف این کار آموزش کمک به همنوع در بین دانش آموزان است.