تهران- ایرنا- سندیکایی تولیدکنندگان تجهیزات فن‌آوری اطلاعات ایران با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که فاطمی امین در مدت مسئولیت و حضور در وزارت صمت همکاری و همیاری مثبت و فعالانه‌ای را در جهت ارتقای صنعت کشور داشته‌ است.

به گزارش ایرنا، در نامه مسعود شنتیایی رییس هیات مدیره سندیکایی تولیدکنندگان تجهیزات فن‌آوری اطلاعات ایران آمده است: با تشکر از ریاست جمهوری اسلامی ایران نسبت به انتصاب سید رضا فاطمی امین به‌عنوان وزیر وزارت صنعت معدن و تجارت و با توجه به اینکه ایشان در مدت مسئولیت و حضور در وزارت صمت همکاری و همیاری مثبت و فعالانه‌ای را در جهت ارتقای صنعت کشور داشته‌اند و در این موقعیت حساس کشور که نیاز به حمایت از تولید و توسعه اشتغال صنعتی بشدت ملموس است.

در این نامه آمده است: این امر از طریق همکاری دو سویه با فعالان و تشکل‌های صنعتی امکان‌پذیر است؛ همچنین با توجه به سوابق و اشراف ایشان به چالش‌ها و مسائل زیرساختی و حیاتی کشور مطمئناً می‌توانند برای تحقق اهداف کلان کشور و رفع موانع موجود و حمایت از کالای ساخت داخل موثر و راهگشا باشند.

در نامه این سندیکا تاکید شده: در نتیجه این تشکل تولیدی حوزه تولید تجهیزات فناوری اطلاعات حمایت خود را از ادامه فعالیت ایشان به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌کند.

برچسب‌ها