کرج - ایرنا -سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز گفت: ۵۵ اثر از معلمان البرز در طرح شناسایی آثار معلمان نمونه انتخاب شدند. 

" سید مسلم رئیسی " درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه طرح شناسایی معلمان نمونه کشوری است، اظهارکرد: دراین طرح سه هزار و ۸۶۸ معلم از مدارس البرز شرکت کرده و مورد داوری قرار گرفت.
وی تصریح کرد: دردبیرخانه این طرح در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش استان البرزاز مجموع این آثار یک هزار و ۲۰۸ اثر از سوی داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.
سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز یادآور شد: پس از داوری، ۵۵ اثر از معلمان به دبیرخانه طرح معلمان نمونه استان راه یافت تا از این تعداد آثار برتر به دبیرخانه کشوری راه یابد.
رئیسی ادامه داد: یکصد و هشت ارزیاب کار ارزیابی معلم های شرکت کننده در این طرح را برعهده دارند.
وی افزود: از هر ۵۰۰ نفر پرسنل شاغل در هر دوره تحصیلی یک نفر به استان راه یافته است و سهمیه کشوری نیز از هر پنج هزار پرسنل شاغل در هر دوره تحصیلی یک نفر است.
سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز، هدف از اجرای این طرح را شناسایی ، معرفی و تجلیل از معلمان نمونه، تقویت خودباوری، ایجاد انگیزه درمعلمان استان البرز ذکر کرد.