تهران- ایرنا- بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن با اشاره به نتیجه دیدار این تیم برابر شهرداری گرگان در نیمه‌نهایی غرب آسیا گفت: فشار مسابقات داخلی و حضور در سوپرلیگ غرب آسیا باعث شد تمرکز خودمان را از دست بدهیم.

فرید اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به نتیجه دیدار نخست ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا اظهار داشت: در هفته گذشته بازی‌های سختی را داشتیم و این موضوع باعث شد بازیکنان تا حدودی خسته شوند. از سوی دیگر ما باید در ۲ فضای متفاوت به میدان برویم که این هماهنگی کار آسانی نیست زیرا رقابت در لیگ ایران و سوپرلیگ غرب آسیا از نحوه بازی گرفته تا مسائل دیگر فرق دارد و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: فشردگی مسابقات داخلی و حضور هم‌زمان در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا باعث می‌شود بازیکنان بیش از پیش خسته شوند. بُعد مسافت و سفرهای طولانی و احتمال مصدومیت‌ها شرایط را برای تیم‌هایی مانند ما که باید در ۲ رویداد به میدان بروند، سخت می‌کند اما امیدواریم در بازی دوم بتوانیم نتیجه دیدار اول را جبران کنیم که بدون شک کادر فنی تدابیر خاصی را برای آن دیدار خواهد داشت.

اصلانی در واکنش به این سئوال که به نظر می‌رسید ذوب‌آهن در این دیدار برای دقایقی تمرکز خود را از دست داد و همین موضوع باعث باخت این تیم برابر شهرداری گرگان شد، اضافه کرد: همین خستگی و فشردگی لیگ و مسابقات غرب آسیا باعث می‌شود آنطور که می‌خواهیم نتوانیم بازی کنیم. فراموش نکنید به دلیل شرایط غرب آسیا مجبور شدیم برابر نفت عراق هم به میدان برویم که این بازی هم سختی‌های خاص خود را داشت و باعث شد فرصت کافی برای استراحت و ریکاوری را نداشته باشیم، اما قبول دارم برای دقایقی تمرکز خودمان را از دست دادیم و اگر بتوانیم این موضوع را مدیریت کنیم بدون شک کار به مراتب راحت‌تری در بازی دوم خواهیم داشت.

نخستین جدال تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در نیمه‌نهایی بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا با برتری ۹۱ بر۷۲ شاگردان مهران حاتمی در شهرداری همراه بود. دیدار دوم این تیم‌ها روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت از ساعت ۲۲ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.