تهران - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محورهای شمالی خبر داد و گفت: محور چالوس با حضور تیم‌های سنگین موتوری به صورت دوطرفه باز شده است.

سردار سیدتیمور حسینی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای کشور افزود: در حال حاضر بیشترین بار ترافیکی در محورهای شمال کشور به‌خصوص هراز و چالوس منتهی به استان مازندران را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه محور چالوس از روز گذشته به دلیل حجم بالای ترافیک به سمت شمال یکطرفه شد گفت: با وجود بار ترافیک سنگین خودرویی، پلیس راهور با حضور تیم‌های موتور سیکلت سنگین نظم را به این محور مواصلاتی بازگردانده و جاده به صورت دو طرفه بازگشایی شد.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا بازگشایی جاده چالوس به صورت دوطرفه را مقطعی عنوان کرد و اعلام کرد: در حال حاضر طول مسیر محور کندوان از جنوب به سمت شمال شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم و از مردم می‌خواهیم از جاده‌های جایگزین استفاده کنند.

سردار حسینی همچنین به ترافیک سنگین محور هراز اشاره کرد و اظهار داشت: توصیه ما به مردم این است که تا عادی شدن وضعیت از محور فیروزکوه استفاده کنند.

وی ترافیک در محور کرج-قزوین و قزوین رشت را پرحجم و در برخی نقاط سنگین توصیف کرد و گفت: مدیریت سفر برای جلوگیری از در راه ماندگی بسیار مهم است.