آستارا- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری آستارا در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر تیم فوتبال شهرداری همدان به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا شامگاه شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ دسته اول در ورزشگاه وحدت با حضور تماشاگران آستارایی میزبان تیم فوتبال شهرداری همدان بود که در نهایت این دیدار را با بردی پر گل به پایان رساند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا که امروز با ترکیب محمدامین رضایی، محمد آزادطلب، محسن آقایی، امین حقده، علی دهقان، ناصر رضایی، محمدعلی عبداللهی، جابر نصیری، علیرضا قنبری، مهدی ایزدی و مرتضی آقاخان بازی را آغاز کرد، با ارایه یک بازی تماشاگرپسند همان ابتدای کار نخستین گل بازی را به ثمر رساند و با همان تک‌گل آقاخان در دقیقه هفت، نیمه اول را با برد به رختکن رفت.

در حالی که شهرداری همدان نتوانست از انگشت‌شمار موقعیت‌های خود در این دیدار استفاده کند، علیرضا سلیم‌پور بازیکن تعویضی میزبان، ۲ گل دیگر را در اواخر نیمه دوم به ترتیب در دقایق ۸۵ و ۸۷ به ثمر رساند تا شهرداری آستارا نخستین برد شیرین و قاطع خود را در رقابت‌های این فصل در یک بازی خانگی رقم بزند.

پرویز کریمی، مجید شعبانی، وحید سبزی، حسین کاظمی، پیمان حشمتی، مهدی خلج، امیرحسین پورقاسمی، محمد بیرانوند، محمد خادمی، آرمین طلایی‌منش و علی سبحانی ۱۱ بازیکنی بودند که در ترکیب اصلی تیم شهرداری همدان در دیدار امشب به میدان رفتند.

رضا عادل، دانیال باشنده، محسن حکیم و رضا براتی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و ناظر داوری نیز بابک وسیله‌بر بود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از برگزاری ۲۸ دیدار پنج برد، ۱۳ تساوی و ۱۰ باخت در کارنامه خود ثبت کرده است و با ۱۴ گل زده، ۲۳ گل خورده و کسب ۲۸ امتیاز بدون احتساب نتیجه سایر دیدارها در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.