تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال سمپدوریا و اسپتزیا در سری‌آ ایتالیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا، دیدار تیم‌های سمپدوریا و اسپتزیا در هفته سی‌ویکم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه لوئیجی فراریس با قضاوت فابیو مارسکا برگزار شد که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیدار ۲ تیم، جدال برای بقا در سری‌آ بود. جایی که سمپدوریا که با توجه به اینکه در شهر بندری جنوا مستقر است و به آن‌ها ملوان‌ها نیز گفته می‌شود با ۱۶ امتیاز در رتبه بیستم و اسپتزیا که به آن‌ها عقاب‌های کوچک نیز گفته می‌شود، با ۲۶ امتیاز در رتبه هجدهم قرار داشتند و هفت هفته مانده به پایان مسابقات باید تمام امتیازات باقی‌مانده را برای بقا در سری‌آ بدست بیاورند.

جو وحشتناک ورزشگاه لوئیجی فراریس کار را برای هر تیمی دشوار می‌کرد و اسپتزیا نیز ۳۰ دقیقه ابتدایی دیدار کاملا تحت تاثیر قرار گرفته بود.

شاگردان دژان استانکوویچ موفق شدند در دقیقه ۲۳ توسط برونو امیون روی پاس توماسو آوگلو به گل اول خود دست پیدا کنند و نیمه اول این دیدار را با برتری یک بر صفر به پایان برسانند.

خلاف نیمه اول، این شاگردان لئوناردو سمپلیچی بودند که نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۵۹ دنیله ورده موفق شد روی پاس سیمونه باستونی گل تساوی را وارد دروازه سمپدوریا کند.

در ادامه تلاش ۲ تیم حاصلی نداشت و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این نتیجه سمپدوریا با ۱۷ امتیاز در قعر جدول در رتبه بیستم باقی ماند و اسپتزیا نیز با ۲۷ امتیاز در رتبه هفدهم قرار گرفت.