تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست در سال پایانی مجلس یازدهم از اقدامات احساسی خودداری کنند و چوب لای چرخ دولت نگذارند.

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم وحدت و پشتیبانی قو از یکدیگر گفت: امسال، سال پایانی مجلس یازدهم مجلس است. لذا نمایندگان باید سعه صدر به خرج دهند و دست به کارها و اقدامات احساسی نزنند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مثبت و موفق وزیر صمت اظهار داشت: طبق آمار و ارقام رشد و تولید خودرو در سال های اخیر ۳۹ درصد رشد داشته و علاوه بر این وزارت صمت در حوزه های تولید لوازم خانگی و توسعه معادن عملکرد مثبتی ثبت کرده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : مشکلاتی که دولت قبل در حوزه صنعت ایجاد کرده است، طی یک یا دو سال حل نمی شود و برای حل مشکلات صنعت خودرو باید به وزارت صمت فرصت داد.

وی با تاکید بر اینکه استیضاح وزیر صمت مشکلات صنعت کشور را افزایش خواهد داد، گفت : تنها راهکار حل مشکلات اقتصادی رشد تولید است، رشد تولید مشکل تورم را حل خواهد کرد و بنابراین باید به دولت زمان بدهیم.

ابوترابی اظهار داشت: امسال سال آخر مجلس است و مردم به نمایندگان فشار می آورند اما راه حل این مشکلات استیضاح وزرا نیست چون استیضاح وزرا ۶ماه عملکرد وزارتخانه را مختل می کند و وزارتخانه درگیر استیضاح و مشکلات ناشی از آن خواهد شد.

وی یا یادآوری اینکه رئیس‌جمهور با هیچ یک از وزرا عقد اخوت نبسته است، تاکید کرد: نمایندگان در دوره‌های قبلی در آستانه انتخابات اقدامات هیجانی در راستای استیضاح وزرا انجام می‌دادند، اما همیشه با توصیه های دلسوزانه بزرگان نظام مواجه می‌شدند.

ابوترابی تصریح کرد: نباید چوب لای چرخ دولت گذاشت به خصوص اینکه آیت الله رئیسی چک سفید امضا به هیچ کدام از وزرا نداده و این رویکرد را در عمل نیز اثبات کرده است.