اراک - ایرنا - سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم ذوب آهن اصفهان از نیمه نخست بازی که بازیکن این تیم بر روی حسین پورحمیدی خطا کرد، باید ۱۰ نفره بازی می کرد.

به گزارش ایرنا، سیدمهدی رحمتی عصر دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم آلومینیوم اراک با ذوب آهن اصفهان افزود: بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان در نیمه نخست با ۲ پا به سینه حسین پورحمیدی کوبید که خطای مسلم بود و این تیم از همان دقیقه باید ۱۰ نفره به بازی خود ادامه می داد.

وی ادامه داد: تیم آلومینیوم اراک بازی را خوب آغاز کرد و چند موقعیت گل به دست آورد ولی در اواخر نیمه نخست این روند را نتوانست حفظ کند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: آلومینیوم در نیمه دوم، ۲ موقعیت خوب بر روی دروازه تیم ذوب آهن اصفهان داشت که اگر از این موقعیت ها درست استفاده می کرد، می توانست پیروز این بازی باشد.

رحمتی گفت: تیم آلومینیوم اراک اگر در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه نخست بازی از موقعیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده می کرد شرایط بازی به گونه دیگری رقم می خورد، در مجموع بازی ها اگر امسال از ۱۰ درصد موقعیت‌های گل استفاده می کردیم، اکنون جایگاه تیم در رده سوم یا چهارم جدول بود.

وی تصریح کرد: تیم آلومینیوم می تواند خوب هزینه کند و بازیکن خوب بیاورد و تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته است، این تیم ۲ سال پیش در جایگاه دوازدهم و سیزدهم جدول قرار داشت و از ۲ سال گذشته توانسته جایگاه هفتم و هشتم جدول را حفظ کند که مبین پیشرفت تیم است.

تیم های آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان در قالب هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه صفر - صفر تن به تساوی دادند.