کرج - ایرنا - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز گفت: یک هزار و ۳۹۶ پرونده کارگری در زمینه تطبیق ، تغییر شغل و ارتقاء گروه سال گذشته در البرز بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حمید میرزایی" روز سه شنبه در نشست با مدیران البرز افزود: رسیدگی و بررسی ۱۰۲ پرونده اختلافی شوراها، ارتقای درجه شهرداری های کوهسار، آسارا، نظرآباد و تنکمان، صدور ۸۳ مجوز در حوزه قائم مقامی شوراهای اسلامی شهرهای گرمدره، ماهدشت و گلسار از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

وی بیان کرد: پیگیری اختصاص ۵۷ قطعه زمین با کاربری آموزشی به مساحت تقریبی ۲۱۸ هزار و ۷۷۷ متر، بررسی ۴۶۴ پرونده در کمیته طبقه بندی مشاغل، ارتقاء گروه، انتصابات، انتقال و فوق العاده ویژه از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته در حوزه امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز بوده است .

میرزایی گفت: تبدیل وضعیت ۱۰۲ نیروی دارای شرایط ایثارگری نظارت و پیگیری اقدامات مربوط به خدمات شهر شامل رسیدگی به درخواست های مردمی، مصوبات قرارگاه اجتماعی، ساماندهی دستفروشان و مشاغل مزاحم، انجام طرح های مطالعاتی در حوزه مدیریت پسماند نیز دراین مدت انجام شده است.
وی از مهمترین اقدامات اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری البرز که از اهم درخواست های مردمی است را جمع آوری ۱۵ هزار و ۵۳۹ قلاده سگ های بدون صاحب عنوان کرد و گفت: در این راستا ۶ پناهگاه نگهداری از سگ ها ایجاد شده است که پس از جمع آوری در این پناهگاه ها نگهداری می شوند.
وی گفت: تعداد سگهای جمع آوری شده در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۵ هزار قلاده رسید و همچنان نیز در دستور کار قرار دارد.