تهران- ایرنا- عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملکرد وزیر صمت در زمینه رشد تولید، توسعه تجارت و ارتقای معادن گفت: وزارت صمت، معدل کل دولت را افزایش داد.

حبیب‌الله دهمرده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با قدردانی از عملکرد مناسب وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت سیزدهم اظهار کرد: وزارت صمت از نظر شاخص‌های مرتبط رشد و ارتقای قابل قبولی داشته است که در این راستا می‌بایست از وزیر صمت و کارکنان این وزارتخانه تشکر کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی وزارت صنعت برای توسعه استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: وزیر صمت قول حمایت و همکاری لازم در خصوص رفع مشکلات معدن جهانجا و کارخانه لاستیک‌سازی سیستان و بلوچستان را داشته است و امیدواریم هرچه زودتر این طرح‌ها عملیاتی شده و ضمن کمک به رشد تولید، در زمینه اشتغال‌زایی در این استان هم تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با حمایت کامل خود از وزیر صمت، افزود: فاطمی‌امین، مردی صادق و وزیری کاری و فعال است که هم خود و هم وزارتخانه مطبوعش عملکرد مثبتی در این مدت از خود ارائه کرده‌اند.

دهمرده با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی آقای رئیسی در مورد رشد تولید به مقام معظم رهبری، گفت: باتوجه به مشکلات موجود، عملکرد وزارتخانه در حوزه رشد تولید بسیار مثبت بود و معدل کل دولت را افزایش داد.