تهران- ایرنا- دبیر مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی، اسامی اولیه نامزدهای انتخابات ریاست این فدراسیون را اعلام کرد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، مظفر علی‌شائی درباره این موضوع گفت: پس از انتشار اطلاعیه ثبت‌نام نامزدهای تصدی پست ریاست فدراسیون آمادگی جسمانی، طی مدت زمان ۱۰ روز کاری، ثبت نام از متقاضیان انجام شد. این ثبت نام اولیه است و اسامی نهایی نامزدهای ریاست فدراسیون آمادگی جسمانی پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط مراجع ذی‌صلاح از سوی وزارت ورزش و جوانان، اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: احمد گواری، عباسعلی اکبری، فاطمه ابوالقاسمی، نادر وادی‌خیل و محمدرسول خدادادی، ۵ فردی هستند که برای تصدی پست ریاست فدراسیون آمادگی جسمانی، نامزد شده‌اند و ثبت نام اولیه آن‌ها در دبیرخانه مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون، انجام شده است.

وزارت ورزش و جوانان ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱ اعلام کرد که با هدف افزایش تحرک بدنی و تندرستی افراد جامعه و جبران کم‌تحرکی شدید ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین افزایش بهره‌وری و چابک شدن فدراسیون ورزش‌های همگانی، فدراسیون «آمادگی جسمانی» با طی مراحل قانونی مستند به جزء ۱۱ بند الف ماده ۴ قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان و مطابق با آیین‌نامه اجرایی این بند با تایید شورای صدور و لغو مجوزهای فدراسیون‌ها و سبک‌های ورزشی و تایید نهایی وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد.