سمنان- ایرنا- رییس پلیس راه استان سمنان گفت: برای دقایقی محور سمنان-دامغان در محور ارتباطی اصلی تهران- مشهد به دلیل واژگونی یک دستگاه کامیونت ۶ تنی مسدود شده بود و اکنون بازگشایی شد.

سرهنگ موسی بزرگی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: حادثه واژگونی کامیونت ۶ تنی در مسیر سمنان-دامغان به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده، مصدوم و فوتی نداشت.

وی افزود: برای جمع‌آوری خودرو از وسط جاده و حمل با جرثقیل، دقایقی کمتر از ۲۰ دقیقه محور سمنان به دامغان در مسیر ارتباطی اصلی تهران-مشهد و برعکس مسدود و سپس یک محور بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: یک محور به دلیل ریختن گازوئیل بر روی جاده در حدود نیم ساعت مسدود شد تا کارکنان راهداری با پاشیدن شن در این قسمت، از وقوع حادثه جلوگیری کنند.

رییس پلیس راه استان سمنان از رانندگان خواست با رعایت نکات ایمنی و استراحت و توقف ۱۵ دقیقه‌ای در زمان خواب‌آلودگی از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه سه‌شنبه پنجم اردیبهشت خبری مبنی بر انسداد محور سمنان به دامغان در فضای مجازی دست‌به‌دست شد که ایرنا پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

بیش از ۶٠٠ کیلومتر از مسیر بیش از ٩٠٠ کیلومتری تهران-مشهد از استان سمنان می‌گذرد.