عباس صدریان فر روز چهارشنبه در حاشیه فعالیت میز خدمت وزارت نیرو در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این ویژه برنامه از سری برنامههای ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان است که از روز چهارشنبه تا جمعه این هفته پذیرای هم استانیها هستیم.
وی افزود: ارتباط بدون واسطه گام مهمی در خدمترسانی به مردم استان است و وزارت نیرو نگاه ویژه ای به این موضوع دارد.
صدریان فر گفت: بخشی از موفقیت های حوزه صنعت آب و برق در خوزستان به دلیل همدلی موجود بین مدیران این صنعت است که امیدواریم این مسیر ادامه دار باشد تا بخشی از مشکلات مردم رفع شود.
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به جنبه مردمی بودن مدیران صنعت آب و برق خوزستان اشاره کرد و گفت: ما در یک سال گذشته این موضوع را بارها تجربه کردیم به گونه ای که در بحران های کم آبی حوزه کرخه، شیوخ و معتمدان را دعوت کرده و صادقانه در خصوص شرایط آبی کشور با آنها صحبت کردیم که نتیجه مثبتی در برداشت.
صدراین فر با بیان اینکه یک سوم آب های کشور و بیش از ۱۵ درصد تولید برق سراسری در استان خوزستان است ادامه داد: باتوجه به گستردگی بالایی شبکه های توزیع برق استان، تقریبا ۴۰ درصد دارایی های فیریکی وزارت نیرو در استان بوده و بزرگترین تاسیسات، سدها و نیروگاه های برق آبی را شامل می شود.
وی افزود: با وجود همه سنگ اندازی هایی که از جانب دشمنان وجود دارد ما به موفقیت های چشمگیری در این صنعت دست پیدا کرده ایم؛ همواره دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه تولید، اقتصاد و معیشت مردم نیز برای صنعت آب و برق کشور بسیار مهم است و تلاش می کنیم بخشی از نگرانی های ایشان را برطرف کنیم.
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: امیدواریم میز خدمت وزارت نیرو در حاشیه سفر هیات دولت به استان سبب گرهگشایی از مشکلات اساسی مردم در حوزه آب و برق باشد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان، میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو به منظور رسیدگی به درخواستها و پاسخگویی به سوالات مردمی در سالن همایش های بین المللی سازمان آب و برق خوزستان واقع در گیت بوستان اهواز آغاز بهکار کرد.
میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو با حضور مریم کارگر نجفی و احمد حیدری معاونان وزیر نیرو، محمد محمدزاده مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو طی سه روز (از تاریخ ۶ تا هشت اردیبهشت ماه) از ساعت هشت صبح تا ۱۸ برقرار خواهد بود .
مراجعه کنندگان میتوانند از طریق کد رهگیری دریافت شده مراحل رسیدگی به درخواست خود را پیگیری کنند.
همچنین ثبت و ارجاع تقاضا از طریق تماس با سامانه سامد قابل انجام است.
این میز در ارتباط با تقاضاهای مرتبط با آب و برق دستگاههای زیرمجموعه وزارت نیرو متشکل از سازمان آب و برق، شرکت برق منطقهای خوزستان، شرکت توزیع برق استان، شرکت آب و فاضلاب و نیروگاه ها فعالیت خواهد داشت.