به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرامنیا روز چهارشنبه در این برنامه از واحدهای مختلف این سازمان بازدید و ضمن گفت وگو با مردم در جریان مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در امورات مردم صادر کرد.
وی مطلع شدن از فرآیند رسیدگی به مراجعات مردمی و بررسی وضعیت تکریم ارباب رجوع را از مهم ترین اهداف بازدید های سرزده از ادارات مطرح کرد و گفت: نقاط ضعف و قوت و نتیجه عملکرد دستگاههای اجرایی مورد بازدید از طریق بازرسی استانداری به صورت مکتوب به دستگاههای اجرایی ارسال می شود.
استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در انجام امورات مردمی و پاسخ دهی به ارباب رجوع در اسرع وقت، افزود: هیچ درخواست مردمی بی پاسخ نمی ماند و تکریم ارباب رجوع باید در دستور کار قرار گیرد.
بهرام نیا در خصوص عملکرد کارکنان و خدماتدهی به ارباب رجوع در شعبه یک تامین اجتماعی، بیان داشت: در مجموع طی این بازدید گلایهمندی مردمی نبود و تمامی کارکنان این واحد در محل کار حضور داشتند و در فرآیند کاری و خدمات دهی به مردم اختلالی نبود.
گفتنی است استاندار ایلام در جریان این بازدید بصورت راندوم درخواست های بیمه شدگان و نوع خدمات دهی به بیمه شدگان را بررسی کرد و خواستار تسریع در روند پاسخگویی به خواسته های مردمی شد.