دزفول-ایرنا- سالن چند منظوره شهدای فتح المبین دزفول روز پنجشنبه همزمان با سفر استانی دولت و با حضور وزیر راه و شهرسازی در کوی مدرس این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاحیه این سالن چند منظوره با اشاره به مشکلات مناطق کم برخوردار گفت: وجود کاستی ها به دلیل این نیست که کاری انجام نشده، مشکلات و مسائل محله های مختلف پیگیری و در راستای آنها اقدام می شود.

مهرداد بذرپاش افزود: با ساخت چنین سالن هایی تلاش می شود محله ها را به سمت نشاط اهالی پیش ببریم.

به گزارش ایرنا، سالن ورزشی چند منظوره ورزشی فتح المبین دزفول در زمینی به مساحت ۲ هزار متر و زیربنای یک‌هزار و ۴۰۰ متر توسط شهرداری و از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری توسط اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ساخته شده است.

وزیر راه و شهرسازی با حضور در دزفول از طرح نهضت ملی مسکن دزفول نیز بازدید و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی کشور نیز در این مراسم گفت: پروژه چند منظوره ورزشی فتح المبین دزفول در زمینی به مساحت ۲ هزار متر و زیربنای یکهزار و ۴۰۰ متر با صرف اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

محمد آیینی افزود: زمین این سالن توسط شهرداری تامین شده ضمن اینکه شهرداری دزفول آسفالت و محوطه سازی این سالن را نیز انجام داده است.

وی گفت: با توجه به اینکه چند محله حاشیه نشین و غیررسمی در دزفول وجود دارد تلاش می شود با همکاری همه دستگاه های شهرستان در قالب ستاد بازآفرینی شهری خدمات مطلوبی ارایه شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی کشور بر ضرورت نوسازی مسکن در کشور تاکید کرد و گفت:بسته های تشویقی دولت تصویب و به شهرداری ها ابلاغ شده است البته شهرداری دزفول در نظر دارد تخفیف پروانه نوسازی را به ۱۰۰ درصد برساند.

وی از افرادی که در محدوده بافت فرسوده دزفول هستند خواست از این تخفیفات استفاده کنند تا در خطر نباشند.

آیت الله رئیسی رییس جمهور همراه با اعضای هیات دولت صبح امروز در جریان سفر استانی خود از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

این سفر ۲ روزه است و اعضای هیات دولت ضمن بررسی مشکلات استان خوزستان، چندین طرح را بهره برداری می‌کنند.

رییس جمهور و هیات همراه در این سفر بازدید از پروژه سیکل ترکیبی اندیمشک، دیدار با مردم این شهرستان، حضور در اهواز و دیدار با مردم در مصلای شهر، حضور در شادگان و دیدار با مردم، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت، حضور در شهر هویزه و افتتاح پالایشگاه گازی، شرکت در جلسه شورای اداری و چند برنامه دیگر از جمله برنامه های سفر استانی رییس جمهور است.