سمنان - ایرنا - سرپرست مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی علوم پزشکی استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس در محور ترانزیتی تهران - مشهد محدوده استان سمنان (سرخه به آرادان) ۹ مصدوم و ۶ حادثه‌دیده داشت.

پژمان قراییان شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت ۱۶ و ۳۷ دقیقه عصر امروز حادثه واژگونی اتوبوس، در پنج کیلومتری بعد از سرخه اتفاق افتاد که در این حادثه ۹ نفر از مسافران مصدوم به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند و ۶ نفر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه خدمات دریافت کردند.

وی ادامه داد: برای امداد رسانی به این حادثه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر همراه با ۱۰ نیروی عملیاتی شرکت داشتند.

سرعت غیرمجاز، علت واژگونی اتوبوس

رییس پلیس راه استان سمنان نیز ابراز کرد: اتوبوس ولوو در کیلومتر پنج محور سرخه به آرادان عصر امروز به دلیل تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به خاطر لغزندگی جاده واژگون شد.

سرهنگ موسی بزرگی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اتوبوس از شاهرود به سمت کرج در حال حرکت بود.

به گزارش ایرنا، کل راه‌های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۸۱۶ کیلومتر آزادراه و بزرگراه است.

۱۱ پاسگاه پلیس راه در جاده‌های استان مستقر است و ۳۰ کیلومتر آزادراه، ۶۶۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۶ راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی و ۲۱۳۷ راه روستای در استان وجود دارد.

برچسب‌ها