شهرری - ایرنا - حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری گفت: دشمن دنبال این است که مسئولین همدلی و همراهی لازم را با مردم نداشته باشند تمام سعی خود را می کند که بین مسئولین و مردم تفرقه و جدایی بیاندازد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری با اشاره به حضور بی نظیر مردم در نماز عید فطر به امامت رهبر عالیقدر انقلاب اظهار داشت: دشمنان از این حضورها واهمه دارند و دنبال این هستند که بین مسئولین و مردم تفرقه و جدایی باندازند و این برایشان خیلی مهم است که مردم با مسئولین همراه و همدل نباشند لذا هر کاری از دستشان بر بیاید در این زمینه انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: البته احتمال هم دارد این تفرقه به دو گونه صورت گیرد، بخشی از آن توسط دشمنان و تبلیغاتشان و بخشی هم از غفلت خود ماهاست که با طرز دید و نگاهمان به مسائل به این اختلالف و جدایی دامن می زنیم.

امام جمعه شهرری شناسایی راههای این تفرقه افکنی را مهم دانست و گفت: ما باید تمام عوامل و افرادی که در زمینه اختلاف افکنی بین مسئولان و مردم فعال هستند را شناسایی کنیم و جلوی آنها را بگیریم چون هرجا اختلاف باشد آقایی و قدرت از دست می رود.

شاهچراغی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و همدستانش در زمینه اختلاف افکنی بین مسلمانان علی الخصوص شیعه و سنی سرمایه گذاریهای زیادی کردند و خیلی دنبال تفرقه افکنی بین اقوام مختلف کشورها هستند، اگر بتوانیم وحدتمان را مانند اوایل انقلاب حفظ و خائنین داخلی به این انقلاب را شناسایی کنیم دشمنان ما راه به جایی نخواهند برد.

خطیب جمعه شهرری با اشاره به روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت اظهار داشت: روز یازدهم اردیبهشت روز کارگر و دوازهم شهادت شهید مطهری و روز معلم است این دو قشر جامعه نقش مهمی در سرنوشت کشور دارند کارگرها در جبهه اقتصادی و معلمین در جبهه فرهنگی این دو نقطه مهمی که دشمنان ما هم در حال حاضر از این دو معبر مارا مورد حمله و تهاجم قرار داده اند.

وی با سرمشق قرار دادن شعارهای چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب یادآور شد: رهبر عالی قدر انقلاب ما چندین سال است که شعار سال در قالب پیام نوروزی خود را به معیشت مردم اختصاص داده اند با این وجود بر مسئولین واجب است که معیشت کارگران و معلمین و مردم را در راس امور اجرایی خود قرار دهند.