اهواز - ایرنا - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با نماینده تام الاختیار فراجا در دفتر نظارت همگانی "۱۹۷" دیدار و اقدامات انجام شده و روند رسیدگی به مشکلات مردم را بررسی کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین احمد صالحی روز جمعه در جریان سفر هیات دولت به خوزستان، در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ فراجا حاضر شد و چگونگی رسیدگی به مشکلات مردم را بررسی کرد.
در این بازدید که با حضور نماینده تام الاختیار فراجا سرهنگ "رحیم ثنایی"، رییس بازرسی استان و جمعی دیگر از مسئولان انتظامی و استانی مستقر در دفتر نظارت همگانی انجام شد پیگیری مطالبات مردمی با جدیت تمام در حال انجام است و تا ساعت ۱۸ امروز ادامه دارد.

همزمان با دومین سفر رییس جمهور به استان خوزستان، میز خدمت انتظامی با حضور نمایندگان تام الاختیار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی به صورت مستقیم و چهره به چهره با اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان پلیس برپا شد.

به گزارش ایرنا آیت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.