اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مهمترین مشکلاتی که مردم استان با آن دست و پنجه نرم می کنند بحث مسکن و اشتغال است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی بیان کرد: در سفر دور دوم قرار شد هر شهرستان سه اولویت داشته باشد و مردم به وضوح آغاز و پایان طرح را مشاهده کنند.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند بحث مسکن و اشتغال است همچنین برای اجاره مسکن باید تسهیلات لازم در اختیار جوانان قرار داده شود.

موسوی فرد گفت: انتظار می رود که مشکلات پیش‌روی دریافت وام ازدواج رفع شود همچنین توجه به دغدغه های مختلف جوانان همواره مدنظر باشد.

آیت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.