سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: تلاش خود را به‌کار می‌گیریم مشکلات دهستان کوماسی شهرستان مریوان از جمله جاده، معیشت و اشتغال این منطقه را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر جمعه در مراسم فینال مسابقات فوتبال جام کوماسی در روستای هلیزآباد مریوان اظهار کرد: تلاش ما استفاده از ظرفیت‌های دهستان کوماسی از جمله آبزی‌پروری برای ایجاد اشتغال است.

وی با تاکید بر تلاش برای رفع مشکل حقابه این دهستان، ابرازامیدواری کرد که به زودی چمن مصنوعی فوتبال در منطقه کوماسی نصب شود.

نماینده شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی هم گفت: مشکلات دهستان کوماسی زیاد است اما همواره مهمان‌نواز و صبور بوده‌اند و انتظار داریم مسئولان استان برای رفع مشکلات این بخش قدم جدی بردارند.

شیوا قاسمی پور ادامه داد: مطالبه اصلی دهستان کوماسی آسفالت جاده‌های این دهستان است که سال گذشته شروع شد و تاکنون ۲.۵ کیلومتر آن آسفالت شده و باقی آن انجام خواهد شد.

وی یکی دیگر از مطالبات این دهستان را احداث چمن مصنوعی عنوان کرد و افزود: چمن آن تهیه شده و در صورت تملک زمین، بلافاصله نصب خواهد شد.

حقابه زمین های کشاورزی دهستان کوماسی از سد آزاد، ضرورت رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه و احداث خوابگاه دخترانه و درمانگاه، از دیگر خواسته‌هایی بود که نماینده مریوان و سروآباد به آن اشاره کرد.

روستای هلیزآباد جزو دهستان کوماسی از توابع بخش مرکزی شهرستان مریوان است.