تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

قزوین - ایرنا - رییس هیات بسکتبال استان قزوین گفت: مسابقات بسکتبال آقایان قزوین (جام رمضان) با قهرمانی تیم تاکستان به کار خود پایان داد.

افسانه حسن نایبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور هفت تیم طی ۱۶ روز به صورت دوره ای و به میزبانی سالن شهید بابایی استان قزوین برگزار شد.

وی اضافه کرد: پس از تیم بسکتبال تاکستان، تیم های البرز و آبیک عناوین دوم و سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

این مسوول ورزشی با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها بسکتبالیست های شاغل در لیگ برتر و لیگ یک همچون امیر طاهرخانی،آرین رحمانی و مرتضی همتی حضور داشتند،ادامه داد: سطح فنی این مسابقات فراتر از حد انتظار بود و دیدار فینال خود به تنهایی بیانگر کیفیت رقابت ها بود.

رییس هیات بسکتبال استان قزوین همچنین گفت: حکم و مدال ورزشکاران پس از پایان دیدار فینال و همزمان با جشن قهرمانی اهدا شد.

حسن نایبی با اشاره به اینکه در سال های گذشته در بخش های آقایان و بانوان بسکتبالیست های ارزنده ای از استان قزوین به سطح ملی معرفی شدند،افزود: قزوین دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری در رشته بسکتبال است و با برنامه ریزی های بهتر می توانیم علاوه بر استعدادهای موجود، با برگزاری دوره های استعدادیابی، استعدادهای تازه ای به این رشته ورزشی تزریق کنیم.

وی اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت بسکتبالیست های موجود در استان قزوین می توانیم همانند سال های قبل در لیگ های مختلف کشوری تیم داری کنیم.