تهران - ایرنا - معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران از اجرای طرح شناسایی تاکسی‌های غیرفعال از فردا ۱۰ اردیبهشت خبر داد و گفت: بر این اساس با همه تاکسیرانان غیرفعال و فاقد پروانه هوشمند تاکسیرانی معتبر، برخورد خواهد شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مهدی دربانی از اجرای طرح شناسایی تاکسی‌های غیرفعال از دهم اردیبهشت در راستای ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان خبر داد و افزود: بر اساس دستورالعمل اجرایی در ۲ مرحله با تاکسیرانان متخلف برخورد خواهد شد. ابتدا مجوز طرح ترافیک تاکسی متخلف ابطال و سپس کارت سوخت این دسته از خودروها قطع خواهد شد.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی با اشاره به رویکرد سازمان در حمایت از تاکسیران‌های شهر تهران که از تاکسی به عنوان منبع درآمد و کسب رزق و روزی حلال بهره می‌برند، اظهار داشت: برخی افراد سودجو با وجود دریافت مجوز تاکسی در چرخه حمل و نقل حضور ندارند و تنها از سهمیه سوخت و مجوز ورود به طرح ترافیک آن استفاده می‌کنند که با توجه به غیرفعال بودن آنها و تضییع حقوق دیگر تاکسیرانان زحمتکش، مشمول این طرح می‌شوند.

طرح شناسایی تاکسی‌های غیرفعال از یکشنبه دهم اردیبهشت آغاز خواهد شد.