ساری- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران رویکرد دولت در این استان را حمایت از سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حمایت ها و رفع موانع موجود، بیمارستان شمال آمل تبدیل به یکی از قطب های گردشگری سلامت در کشور شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا علیخانی روز شنبه در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی شمال آمل با اشاره به اینکه رویکرد حمایت از سرمایه گذاران در استان مازندران به صورت جدی پیگیری می شود، بیان کرد: تلاش می کنیم از محل رفع کاغذبازی اداری و نیز تسهیل پرداخت تسهیلات موردنیاز بخش مهمی از نیازهای سرمایه گذاران برای حضور در استان مازندران را رفع کنیم.
وی با بیان اینکه، باید با رفع موانع، سرمایه گذاری در استان رونق گیرد، با اشاره به ظرفیت های بالای مازندران در ورود سرمایه گذاران اظهار کرد: با وجود همه استعدادهای این دیار برای حضور سرمایه گذاران و فرصت های اقتصادی پیش روی حاصل از این امر، معتقدیم باید محیط زیست و زیست بوم طبیعی مازندران نیز باید حفظ شده و برای نسل آینده باقی بماند.
معاون استاندار مازندران در این بازدید با تاکید بر درخواست تسهیلات و تغییرکاربری هلدینگ سرمایه گذاری در بیمارستان شمال به ظرفیت توریسم سلامت در استان مازندران اشاره کرد و گفت: باید همه ظرفیت ها برای استفاده بهینه از فرصت سرمایه گذاری در این مجموعه به کار گرفته شود.