ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت که دشمنان با محور قرار دادن زنان در اغتشاشات اخیر، ارزش های دینی و اسلامی ما را نشانه گرفتند و در صدد ازبین بردن آن هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جشن سراسری روز دختر در ساری، افزود: جشن روز دختر همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و در دهه کرامت امسال باید با شکوهتر از سال های گذشته برگزار شود تا بتوانیم به نقش کنشگرانه خود که همان مقابله با توطئه های دشمنان است بخوبی عمل کنیم.

وی اظهارداشت: مخاطب ما در جشن روز دختر تمام دختران هستند و برگزاری این رویداد فرصت مطلوبی برای انتقال مفاهیم دینی و نقش و جایگاه والای زنان در نظام اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم تبیین جایگاه زن و دختر و تکریم آنان در دین مبین اسلام برای اقشار مختلف مردم تاکید کرد و افزود: در صورت تحقق این مهم بسیاری از نقشه های شوم دشمنان با شکست مواجه خواهد شد.

سلگی خاطرنشان کرد: جشن‌های روز دختر امسال با شعار "حضرت معصومه (س) بهترین دختر دنیا" با هدف ایجاد و شور و نشاط اجتماعی باید برخلاف سال های گذشته با شکوه و با حضور حداکثری دختران برگزار شود.

وی بیان کرد: مناسبت‌های مختلف می‌تواند بهترین عامل برای تبیین جایگاه ارزشمند دختران و زنان باشد تا دیگر دشمنان اجازه مطرح کردن موضوعات فمینیستی با هدف آسیب‌رساندن به این قشر را نداشته باشند و مسوولان با برگزاری نشست‌های مختلف به اجرای بهتر مراسم روز دختر کمک کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: امسال موضوع دختران و زنان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز در سخنانی، ایجاد نشاط و امید در جامعه به‌ویژه دختران نوجوان، گرامیداشت مقام حضرت فاطمه معصومه (س)، ایجاد و ارتقای حس ارزشمندی در دختران، انعکاس نگرش صمیمی حاکمیت به دختران، تکریم مقام دختر در خانواده و جامعه، حفظ و ارتقای هویت ایرانی اسلامی در دختران را از اهداف بزرگداشت روز ملی دختر عنوان کرد.

سمیه قاسمی طوسی، برگزاری ایستگاه‌های نشاط آفرین در سطح شهرها، ایجاد فضا سازی مناسب برگزاری جشن سراسری و منسجم برای دختران نوجوان را از مهمترین اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای گرامیداشت روز دختر ذکر کرد.

وی با اشاره به همزمانی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت با دهه کرامت گفت: جشن مقاومت و پیروزی به همراه این جشن ها می تواند غرور ملی را در حول محور محبت اهل بیت(ع) رقم بزند و منجر به وحدت اجتماعی بیشتر در جامعه شود،

این مقام مسوول گفت: با توجه به هجمه های دشمنان و رسانه های معاند در حوزه زنان و دختران کشور، برگزاری مراسم جشن روز دختر باید باشکوهتر و با ایجاد شور و نشاط بیشتری در تمامی شهرستان های استان برگزار شود.