پردیس - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: وزیر راه وشهر سازی و اینجانب نسبت به مشکلات شهر پردیس توجه ویژه داریم، مشکلاتی که سالها است در پردیس انباشته شده باید با روحیه جهادی و انقلابی حل و فصل شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا جعفری روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شهر پردیس اظهار داشت: نیاز بود تا وضعیت مدیریتی این مجموعه برای انجام بهینه امور تثبیت شود و با توجه به حساسیت وضعیت مسکن مهر پردیس خلیل محبت خواه که از مدیران خوشنام ، برجسته و پر تلاش هستند به این سمت منصوب شدند.

وی با اشاره به اشراف مدیرعامل جدید به موضوعات مسکن مهر پردیس، خاطرنشان کرد: آنچه که به عنوان رضایتمندی شهروندان به عنوان ساکن و یا کسانی که در انتظار سکونت هستند برآورده نشده نشان می دهد که کمبودها و نارسایی های زیادی وجود دارد و محبت خواه از موضوعات مسکن مهر پردیس آگاه است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اضافه کرد: برای رفع مشکلات مسکن مهر پردیس باید با تلاش مضاعف نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم.
وی با اشاره به دوران مسئولیت میر محمد غراوی مدیرعامل پیشین شرکت عمران شهر جدید پردیس، افزود: حضور غراوی کوتاه و پر خیر و برکت بود و در حال حاضر در استانداری تهران نیز حامی شهروندان و متقاضیان مسکن مهر پردیس در جایگاه بالاتری هستند.

معاون وزیر راه و شهر سازی با تاکید بر ضرورت هم افزایی مدیران شهرستان، اظهار داشت: فرماندهی قرار گاه خدمت با فرماندار و همراهی مسئولان شهرستان است تا با مدیریت قاطع و جدی مشکلات مرتفع شود.

جعفری با اشاره به انتظارات از مدیرعامل جدید شرکت عمران، گفت: با برنامه ریزی منسجم در حوزه واحدهای باقی مانده در مسکن مهر ، اقدام ملی مسکن و توجه به موضوعات زیر بنایی و روبنایی، فرصت های سرمایه گذاری، توسعه شهر پردیس به ویژه شهرسازی و ساماندهی اراضی و املاک و تعیین تکلیف مسائل و موضوعات پردیس را با قوت و قدرت دنبال کند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی دقیق می توانیم اقدامات خود را در سال ۱۴۰۲متفاوت نسبت به سنوات گذشته انجام بدهیم وانتظار مردم و امام جمعه شهرستان را محقق کنیم.

در مجموعه استانداری حامی و همراه مردم پردیس هستیم

میر محمد غراوی سرپرست پیشین شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: هر کمکی در استانداری از مابر بیاید که مورد صلاح مردم شهر و متقاضیان مسکن باشد قطعا کوتاهی نخواهیم کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به مشخصات طرح های عمرانی در حوزه مسکن که توسط محبت خواه اجرا شدند، توضیح داد: اجرای با کیفیت پروژه، حداقل زمان و قیمت کمتر مشخصه های اصلی طرح های اجرایی هستند که در پردیس کمتر شاهد آنها هستیم.

غراوی اضافه کرد: در مدیریت جدید از تجربیات محبت خواه برای به سرانجام رساندن پروژه کلی مسکن مهر پردیس استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: تعدادی از پیمانکاران با خلف وعده مردم را ۱۲ سال گرفتار کردند و مردم به واحدها نرسیدند، مدیر عامل جدید با انرژی و کاری جهادی مشکلات متقاضیان و مالکان را برطرف خواهد کرد.

پیمانکار موظف به انجام کار هست و ما هم وظیفه نظارت داریم

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: به کسی بدهکار نیستیم، پیمانکار موظف به انجام کار هست ماهم وظیفه داریم نظارت کنیم و کار بخواهیم.

خلیل محبت خواه تاکید کرد: دور هم جمع نشدیم برای سپری شدن زمان که دوره خدمتی ما تمام شود، قطعا قاطعیت در وجود شما هست و استفاده خواهیم کرد و بهره آن را هم مردم خواهند برد.

وی ادامه داد: بزرگترین نیاز مردم ساخت مسکن و شرم آور است که امروز از ساخت و تکمیل پروژه هایی صحبت کنیم که مربوط به سال ۱۳۹۰ است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار داشت: در مجموعه وزارتخانه و استانداری همه درد و مشکلات مسکن مهر پردیس را درک می کنند و انجام کار همت، نیت و غیرت متعصبانه می خواهد.

محبت خواه خاطرنشان کرد: مسائل حاشیه ای اهمیت ندارد فقط انجام کار مهم است، همه باید پای کار بیایند، برای انجام کار و بازشدن گره از مشکلات مردم همه باید پای کار بیایند و برای سود مردم از تجربیات خود استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا خلیل محبت خواه سرپرست جدید شرکت عمران شهر پردیس در کارنامه خود مدیر کلی راه وشهر سازی استان تهران، دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک، کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، و مدیرکل مسکن وشهرسازی آذربایجان غربی، مدیرکل طرح های ملی شمال شرق و جنوب شرق کشور را به مدت سه سال دارد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.