تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

تهران- ایرنا- هواداران ناپولی با تساوی خانگی تیمشان مقابل سالرنیتانا، جشن قهرمانی خود در سری‌آ ایتالیا را باید در روز دیگری برگزار کنند.

به گزارش ایرنا، شاگردان اسپالتی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز یکشنبه در شرایطی در ورزشگاه دیگو مارادونا مقابل سالرنیتانا صف‌آرایی کردند که به لطف برتری ۳ بر یک اینتر برابر لاتزیو، هواداران این تیم در اطراف ورزشگاه به جشن و پایکوبی پرداخته و جشن قهرمانی گرفتند.

ناپلی‌ها که پیش از این دو بار در فصل‌های ۸۷–۱۹۸۶ و ۹۰–۱۹۸۹ با درخشش مارادونای فقید قهرمان سری‌آ ایتالیا شده‌ بودند امروز و بعد از ۳۳ سال در آستانه دوباره فاتح اسکودتو قرار گرفتند تا در فاصله ۶ هفته مانده به پایان این رقابت‌ها، سومین قهرمانی خود را جشن بگیرند اما گل تساوی بخش بولایه‌دیا در دقیقه ۸۴، گل ماتیاس اولیویرا که در دقیقه ۶۲ به ثمر رسیده بود را بی‌اثر کرد تا هواداران این تیم برای جشن قهرمانی به دیدارهای بعد تیم محبوب خود امیدوار باشند.

با توجه به شکست لاتزیو برابر اینتر، ناپولی با کسب برتری در این بازی می‌توانست در خانه و در برابر هواداران پرشور خود در فاصله شش هفته مانده به پایان این فصل رقابت‌های سری‌آ ایتالیا سومین قهرمانی خود را جشن بگیرد اما با این نتیجه هواداران آنها برای قهرمانی باید حداقل یک هفته دیگر منتظر بمانند.

در دقایق پایانی این بازی پائولو سوسا سرمربی سالرنیتانا به دلیل اعتراض‌هایی که داشت از زمین بازی اخراج شد.