تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز بازی‌های جام‌جهانی باید نقاط ضعف خودمان را به قوت تبدیل کنیم و امیدوارم بتوانم خودم را به این مسابقات برسانم.

به گزارش ایرنا، حامد حدادی با اشاره به قرعه‌ ایران در رقابت‌های جام‌جهانی بسکتبال تاکید کرد: مراسم قرعه‌کشی با شکوه خاص و نظم خوبی برگزار شد، البته اعتقاد دارم در گروه خیلی سختی قرار گرفتیم. هر چند در جام‌جهانی همه گروه‌ها سخت است و تمام تیم‌ها با قدرت و توان به میدان می‌آیند.

وی ادامه داد: با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز این مسابقات فرصت داریم با تمرین و تلاش، نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم تا بازی‌های خوبی را در جام‌جهانی به نمایش بگذاریم.

کاپیتان تیم ملی که در لیگ چین دچار مصدومیت شده بود در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: ۴ماه است که عمل جراحی را پشت سرگذاشتم و اکنون فیزیوتراپی را دنبال می‌کنم. امیدواریم با تلاش پزشکان بتوانم به جام‌جهانی برسم تا در خدمت تیم ملی باشم و بتوانم دین خود را به بسکتبال ادا کنم.

تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی با تیم‌های اسپانیا، برزیل و ساحل عاج همگروه شد. این مسابقات در سه کشور فیلیپین، اندونزی و ژاپن برگزار می‌شود.