قصرشیرین- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: علما، مربیان عقیدتی سیاسی و معلمان، افسران عرصه جهاد تبیین هستند که در راستای حفظ اعتقاد مردم تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «شمس الله جلیلیان» عصر دوشنبه در همایشی با حضور جمعی از مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه و مسوولان شهرستان قصرشیرین در محل سرسرای غدیر این شهرستان با گرامیداشت سالروز استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته مقام معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه، افزود: همه کسانی که در مسیر تعلیم و تربیت و نشر دین و معارف دینی و اخلاقی در جامعه گام بر می دارند باید استاد شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند و به صورت ویژه باید از محضر این استاد بزرگوار درس بگیرند.

وی اظهار کرد: وجه اشتراک مربیان عقیدتی و معلمان در تزریق و تدریس علم نافع و تربیت صحیح مخاطبان است چون عمده ترین کار و وظیفه مربیان عقیدتی سیاسی اصلاح عقیده است و عقیده درست در زندگی آثار و برکات فراوانی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: تمام انبیا و اولیا (ع) وظیفه مهمی که داشتند مهم ترین وظیفه شان درست کردن عقیده ها و باورها بوده و در واقع داشتن عقیده درست و راسخ مانع از انحراف در دین می شود.

حجت الاسلام جلیلیان ادامه داد: اگر اعتقاد ما راسخ باشد جامعه تحت تاثیر فضای مسموم قرار نمی گیرد و در اهمیت مبارزه اعتقادی علما مرزداران عقیده هستند و اعتقادات مردم را باید حفظ کنند و باید دقت کنیم در برابر هجوم شیاطین و کسانی که ارزش ها و دین و اعتقادت و حجاب را زیر سوال می برند ثابت قدم و راسخ باشیم و همچون شهید مطهری تحت تاثیر جمع قرار نگیریم.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز با گرامیداشت سالروز شهادت استاد فرهیخته مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درس معلم و کار معلم هدایت و رهبری و پیامبری است امید است همه ما در مکتب بزرگ معلم جهان اسلام رهبرمعظم انقلاب اسلامی از فیوضات این نور الهی بهره مند شویم.

در پایان از هفت نفر از مربیان عقیدتی سیاسی با اهدای هدایایی تجلیل شد.