شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه ایثارگران می‌توانند از طریق درگاه الکترونیکی خدمات دریافت کنند، گفت: خانواده شهدا و جانبازان می‌توانند مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی به صورت مستقیم با بنده در میان بگذارند تا برای حل آنها اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن روز کارگر و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم اظهار داشت: شهرستان‌های استان تهران ۲ هزار و ۴۰۰ شهید کارگر و بیش از ۱۵۰ شهید معلم را در دوران دفاع مقدس تقدیم آرمان‌های امام راحل و انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه بنیادشهرستان‌های استان تهران در حال حاضر به بیش از هشت هزار و ۵۰۰ خانواده شهید، ۲۲هزار جانباز و آزاده خدمت ارائه می‌دهد، افزود: ۱۲هزار پرونده مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران غیربومی است و با توجه به وسعت شهرستان های استان تهران و مهاجر پذیر بودن آن، ایثارگران و خانواده های شهدا نیز سهم قابل توجهی در این مهاجرت‌ها دارند.

این مسئول ادامه داد: برای ارائه خدمات برخط و قابل دسترس به ایثارگران، میزخدمت و راه‌های ارتباطی غیر حضوری با ایثارگران نیز تقویت شده و همچنین خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، می‌توانند از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۰۵۵۰۶۰۹۴۹ مسائل و مشکلات خود را مطرح و با مدیرکل در ارتباط باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران جایگاه خانواده‌های شهدا به ویژه والدین آنها را نزد خداوند خاص و با عظمت دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان جان خود را برای امنیت و آرامش کشور فدا کردند و ما باید با تکریم و خدمت به خانواده های شهدا قدردان آنها باشیم.

رضایی در پایان خطاب به معاونین و روسای بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی شایسته و درخور ایثارگران گفت: امروز شاهد افزایش سن والدین معظم شهدا و نیز ایثارگران هستیم، از این‌ رو ارائه خدمت به این عزیزان نیز باید مبتنی بر شرایط روز باشد.