تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: راز موفقیت ما در فصل جاری لالیگا این است که صخره‌ای دفاعی مقابل حریفان ایجاد کردیم و می‌خواهیم زودتر قهرمان شویم.

به گزارش ایرنا؛ تیم فوتبال بارسلونا سه‌شنبه شب در هفته سی‌سوم لالیگا پذیرای اوساسونا خواهد بود. کاتالان‌ها هم اکنون با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به رئال‌مادرید در صدر جدول هستند و با برتری در دیدار فردا شب گام بلندی برای قهرمانی برمی‌دارند.

ژاوی در نشست خبری این دیدار، عنوان کرد: نمی‌دانم اوساسونا با چه ترکیبی به میدان می‌آید چراکه آنان فینال جام حذفی با رئال‌مادرید را در پیش دارند. ما چند روز قبل برابر بتیس عالی بودیم اما می‌دانیم اوساسونا تیم بسیار خوبی است که در این فصل عملکردی مناسب داشته است.

وی گفت: بازهم می‌خواهیم مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم. فاصله چندانی با قهرمانی نداریم و برتری در سه دیدار از بازی‌های باقی مانده قهرمانی ما را در لالیگا قطعی خواهد کرد. می‌خواهیم هرچه زودتر قهرمانی خود را قطعی کنیم. امسال در فاز تدافعی، یکپارچه بودیم و صخره‌ای مقابل حریفان قرار دادیم. در سوپرجام قهرمان شدیم و لالیگا هم یک قدمی فتح جام هستیم.

سرمربی بارسلونا عنوان کرد: اینکه جشن قهرمانی را در کدام بازی و چه ورزشگاهی برگزار کنیم مشخص نیست چراکه این مهم به نتایج ما و البته عملکرد رئال در بازی‌ها بستگی دارد.

وی در مورد پیش بینی خود از فینال جام حذفی بین رئال‌ و اوساسونا با خنده جواب داد: پاسخی برای این سوال ندارم.

ژاوی در مورد بازگشت لواندوفسکی به شرایط مناسب، بیان کرد: لوا به خوبی در مسیر بازی قرار می‌گیرد و علاوه بر گلزنی در امر بازی‌سازی هم مهره مهمی است. او می‌تواند فصل را به خوبی تمام کند.

سرمربی بارسلونا در خصوص حضور بازیکن ۱۵ ساله‌ای به نام لامین در بازی گذشته مقابل بتیس، توضیح داد: او بسیار خونسرد و باهوش است و با تیم هماهنگ می‌شود. قطعا می‌تواند به ستاره‌ای برای آینده تبدیل شود.