کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم چرا که شهدای گرانقدر امنیت، اقتدار و عزت را به ملت ایران هدیه دادند.

به گزارش ایرنا " علی حجرگشت " روز سه شنبه در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای فرهنگی به مناسبت روز معلم در شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا کوچکترین تکلیف برای مسوولان است.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را تلنگری برای مسوولان به منظور حفظ و حراست از آرمان های والای انقلاب اسلامی و خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم دانست.
وی بیان کرد: همه ما مدیون شهدای امنیت هستیم و به طور حتم راه این دلاورمردان با قدرت ادامه خواهد یافت و نمی گذاریم پرچم ایران اسلامی به دست نااهلان قرار گیرد.
حجرگشت یادآورشد: ما تا ابد شرمنده شهدا هستیم که امیدواریم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه آنان بتوانیم به بخشی از وظایف خود در مقابل شهدا عمل کنیم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان با اقتدار جریان دارد و انقلاب به برکت خون شهیدان همچنان با عزت و اقتدار در حال پیشرفت است.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: امنیت و پایداری امروز کشور در تمامی عرصه‌ها مرهون همان ایثار و از جان گذشتگی شهدا است، اما به لطف خداوند متعال و همت بلند شهیدان نهال انقلاب امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است
وی به مناسبت روز معلم با خانواده شهدای فرهنگی به نام شهیدان " احمد وادی خیل" ، " محمد وادی زاده " ، " عباسعلی البرزی" ، " رضا نژاد فلاح " و " محمد کرمیار" دیدار کرد.