کیش- ایرنا- معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی و ایجاد نا امیدی در جامعه است،‌ گفت: با وجود تحریم های ظالمانه اعمال شده،‌ امروز جمهوری اسلامی در بسیاری از حوزه ها حرف برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ سرهنگ محمد حسن زاده روز چهارشنبه در مراسم معارفه نماینده جدید ولی فقیه مقاومت بسیج سپاه کیش با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی و ایجاد نا امیدی در جامعه است،‌ گفت: با وجود تحریم های ظالمانه اعمال شده،‌ امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه در بسیاری از حوزه ها حرف برای گفتن در عرصه بین المللی دارد و دشمن از این دستاورد در هراس است.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده از سوی انقلاب اسلامی را باید آنطور که شایسته آن است به اطلاع مردم رساند، اضافه کرد: جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه از الزاماتی است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اینکه دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ارتقا بینش سیاسی و بصیرتی نقش آفرینی می کنند،‌ بیان کرد:‌ سیاست های اتخاذی باید در مسیر بصیرت افزایی و رشد هدایت شود.

وی ادامه داد: ظرفیت های بصیرت افزایی باید شناسایی و از آن در مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی بهره برد.

به گزارش ایرنا، امروز طی مراسمی حجت الاسلام سید محمود کرمی به عنوان مسوول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش معرفی و از زحمات حجت الاسلام محمد صفاجوئیان به عنوان مسوول پیشین این نهاد قدردانی شد.