تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در سیزدهمین روز از اردیبهشت‌ماه به مشخص شدن گزینه‌های دستیاری امیر قلعه‌نویی، پیشنهاد باورنکردنی سعودی‎‌ها به لیونل مسی و اخبار دیگر پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در روز ۱۳ اردیبهشت‌ماه اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد که گزیده آن را در ادامه می‌توانید بخوانید.

مارکار و یک مربی دیگر گزینه‌های دستیاری قلعه‌نویی

گزینه‌های جدید دستیاری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران مشخص شدند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

عطایی: از برنامه‌هایمان جلوتر هستیم/ با فرانسه و ترکیه دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به تمرینات پرفشار شاگردانش، گفت: از برنامه‌های خودمان برای آماده‌سازی جهت حضور در لیگ ملت‌ها جلوتر هستیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اینفانتینو: ایران در جام جهانی یک گل برای صعود کم داشت

رییس فیفا در تمجید از عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: من اکثر بازی‌ها را دیدم. ایران عملکرد خوبی داشت و تنها یک گل تا صعود کم داشت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سجادی:ریزش سکوهای ورزشگاه آزادی صحت ندارد

وزیر ورزش و جوانان با رد احتمال ریزش سکوهای ورزشگاه آزادی گفت: سال گذشته ۸۹۵ هزار نفر به مبلغ بیش از ١٢٣ هزار میلیارد تومان وام ازدواج دریافت کردند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مداخله دلاری دولت عربستان برای وسوسه مسی؛ حتی حدس هم نمی‌زنید!

یک نشریه انگلیسی در خبری اختصاصی مدعی شد که دولت عربستان سعودی در حال آماده‌سازی پرمنفعت‌ترین قرارداد سالانه در تاریخ فوتبال برای فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شکست‌ناپذیری یزدانی در یک دهه گذشته/جام تختی عرصه درخشش جوانان

پیکارهای بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی به عنوان یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی قرار است اوایل خرداد ماه برگزار شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مهدی: ۲ هفته پایانی لیگ به صورت همزمان برگزار می‌شود/ به پرسپولیسی‌ها ارادت دارم

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در مورد برگزاری بازی این هفته پیکان و پرسپولیس با حضور هواداران ما تصمیم گیرنده نیستیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

خیرالله‌زاده: مظلومی با آبرویم بازی کرد؛ از او شکایت می‌کنم

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو با انتقاد از رئیس فدراسیون گفت: رئیس فدراسیون ورزش نابینایان خبر مثبت شدن دوپینگ من را منتشر کرد تا در رسانه‌ها بدون حکم نهایی برایم محرومیت دوساله زده شود.ادامه خبر را اینحا بخوانید.

بلاتکلیف مثل تیم ملی بسکتبال؛ خود کرده را تدبیر نیست

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی بسکتبال برگزار و تیم ملی ایران در گروه هفتم با تیم‌های اسپانیا، برزیل و ساحل‌عاج همگروه شد، این اتفاق در شرایطی رخ داد که وضعیت هدایت تیم ملی همچنان نامشخص است و باید دید در نهایت فدراسیون بسکتبال چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.