رشت - ایرنا - رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان گفت: ۲ ورزشکار استان جواز حضور در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا را کسب کردند.

سارنگ بزرگ‌چنانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ارسلان باقری و حامد ذره‌دوست ۲ ورزشکار استان توانستند به عضویت تیم ملی درآیند تا در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، حضور یابند.

وی افزود: ارسلان باقری که دارنده اولین مدال جهانی اسنوکر تاریخ ورزش ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال است به طور مستقیم در رده سنی زیر ۲۱ سال به تیم ملی راه یافت تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یابد.

وی ادامه داد: همچنین حامد ذرهدوست دیگر ورزشکار ارزنده و باسابقه استان گیلان در رده سنی بزرگسالان در رقابتهای انتخابی تیم ملی حضور یافت و سرانجام موفق شد با کسب مقام قهرمانی به مسابقات آسیایی اسنوکر راه یابد.

وی بیان کرد: این ورزشکار شایسته گیلانی در حالی عنوان نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی اسنوکر را کسب و جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را تصاحب کرد که ورزشکاران معروف و قدرتمندی در این مسابقات حضور داشتند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان اضافه کرد: محمدرضا ملک‌زاده دیگر نماینده استان گیلان در رقابتهای انتخابی تیم ملی اسنوکر بود که موفق به کسب سهمیه رده سنی بزرگسالان نشد.

بزرگ‌چنانی در ادامه گفت: رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا از روز بیستم خرداد ماه امسال با حضور زبده‌ترین ورزشکاران این رشته در ۲ رده سنی بزرگسالان و زیر ۲۱ سال در تهران برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که حامد ذره‌دوست و ارسلان باقری ۲ ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر ملی‌پوشان در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا بدرخشند و مقام‌های ارزشمندی را کسب کنند.