همدان- ایرنا- عملیات اجرایی سالم ورزشی چند منظوره اسلامشهر آق‌گل ملایر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به مساحت ۹۹۷ مترمربع با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز پنجشنبه در این آئین اظهار داشت: احداث سالن ورزشی اسلامشهر آق‌گل یکی از مصوبات میز خدمت در این شهرستان بود.

"سلمان اسماعیلی" افزود: در میز خدمتی که طی ماه‌های گذشته در اسلامشهر آق‌گل برگزار کردیم، مردم این شهر و امام جمعه آن، درخواست جدی برای افزایش سرانه ورزشی را داشتند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه بدون بررسی‌های انجام شده، نمی‌توان دستور ایجاد پروژه‌ای را صادر کرد و از سوی دیگر تاکید دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، اما احداث سالن ورزشی اسلامشهر آق‌گل در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: به عنوان یکی از مصوبات میز خدمت، وظیفه دیدیم این موضوع را سرعت بخشیم و احداث این پروژه ورزشی چند منظوره را کلید بزنیم که امیدواریم هر چه سریعتر در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

اسماعیلی گفت: تحقق اصل اساسی خدمت‌رسانی به تمام نقاط این شهرستان، اولویت مهم کاری است که باید در سرلوحه کاری مدیران قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برای ارائه خدمت به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم، افزود: میز خدمت نمونه بارز این خدمت‌رسانی است.

معاون استاندار همدان همچنین طرح نهضت ملی مسکن را از پیشران‌های مهم توسعه شهرستان ملایر دانست و بیان کرد: از همه فعالان بخش خصوصی و مردم برای همیاری با طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان دعوت می‌کنیم.

اسماعیلی یادآور شد: طی یکسال گذشته بیش از یکصد میز خدمت در نقاط مختلف این شهرستان برگزار شده که از هفته جاری نیز قوت گرفته است.

امام جمعه ملایر نیز گفت: رفع محرومیت در تمام نقاط این شهرستان و کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

حجت الاسلام "محمدعلی ارزنده" تاکید کرد: اینکه بتوانیم با افزایش سرانه‌های ورزشی، آموزشی و مذهبی جوانان و عموم مردم را به سمت خیر سوق دهیم، وظیفه‌ای است که باید به گردن خودمان حس کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز بیان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نگاه عدلت‌محور به توسعه ورزش همگانی دارد.

"علی حقیقی" ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های دولت و کمک مردم بتوانیم تمام نقاط این استان را از نظر سرانه ورزشی به حد قابل قبولی برسانیم.

به گزارش ایرنا؛ عملیات اجرایی سالن ورزشی چندمنظوره اسلامشهر آق‌گل از توابع بخش مرکزی به مساحت ۹۹۷ مترمربع و اعتبار مصوب ۱۳ میلیارد تومان آغاز شد که دارای فضای ورزشی رشته‌های توپی، رختکن، سرویس بهداشتی و ساختمان است.