یزد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: اجرای کامل قانون کار در استان با توجه به جامعه قابل توجه کارگری، نیازمند همکاری همه بخش ها با متولیان این حوزه است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا فلاحتی روز پنجشنبه در نشست سه جانبه کارگران، کارفرمایان و دولت که با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان ابرکوه برگزار شد، افزود: اجرای قانون کار نقش مهمی در تحقق مطالبات جامعه هدف و کارگران سخت کوش دارد و انتظار می‌رود که این مهم با انسجام و همدلی بین تشکل‌های مختلف علاوه بر حل مسائل و دغدغه‌های اجتماعی و تحقق عدالت اجتماعی باعث افزایش بهره وری نیروی کار می شود.

فرماندار ابرکوه نیز در این نشست گفت: تحقق شعار سال و توجه به تولید و اشتغال جزو اهداف مهم دولت است و برای انجام آن همه بخش ها باید وظایف قانونی خود را انجام دهند .

محمد هادی زارع زاده افزود: همکاری هیات‌های اجرایی و مدیران کانون رانندگان، بازنشستگان، کارگران ساختمانی، کاریابی و اشتغال برای تحقق اهداف و رسیدگی به مطالبات جامعه هدف در شهرستان ابرکوه با همراهی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری شود.

در پایان این نشست برخی از شرکت کنندگان به نمایندگی از گروه های کارگری در خصوص مشکلات اعم از نیاز به حمایت شرکت تعاونی، تعیین تکلیف مکان استقرار رانندگان، کانون بازنشستگان و بیمه کارگران ساختمانی مطالبی را ارائه کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.