پاکدشت - ایرنا - فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار مسئولان است و آنان را در خدمت‌رسانی به مردم بیش از گذشته ثابت قدم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن اردستانی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید والامقام سیدمسعود علوی، از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: حضور در منزل شهدا که افرادی‌صبور و کم توقع از جامعه هستند، افتخاری بزرگ برای مسئولان است و آنان را در خدمت رسانی به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی افزود: وجود خانواده های معزز نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصهه و محدود شود بلکه لازم است تا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها مستمر بوده و توصیه خانوواده معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

اردستانی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در تمامی دیدارها توصیه آنان به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این مهم نشان از روح بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار پاکدشت تأکید کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

شهید سیدمسعود علوی در سوم مرداد ۱۳۴۷، در شهرستان ری چشم به جهان گشود. وی با آغاز دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در ۱۴ خرداد ۱۳۶۷، با سمت عضو گروه تعاون در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

پیکرش مدت‌ها در منطقه ماند و پس از تفحص در گلزار شهدای روستای ده امام شهرستان پاکدشت به خاک سپرده شد.

پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید و هزار و ۱۰۰ جانباز تقدیم اسلام کرده است. شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزارنفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.