همدان- ایرنا- هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی امشب /پنجشنبه/ در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که تیم شهرداری همدان مقابل فجرسپاسی شیراز متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار در حضور اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد و تیم فجرسپاسی شیراز موفق به شکست ۲ بر یک شهرداری همدان شد.

شهرداری همدان ابتدا توسط علی سبحانی مهاجم بومی خود در دقیقه ۱۶ به گل رسید اما در ادامه ضربه ایستگاهی احمدرضا زنده روح در دقیقه ۲۰ بازی را برای فجر به تساوی کشاند.

فجری‌ها در نیمه دوم نیز هجومی ظاهر شدند و احمدرضا زنده روح در دقیقه ۵۶ بازهم گلزنی کرد تا فجرسپاسی شیراز با سه امتیاز ارزشمند بازی را به پایان برساند.

این نتیجه ناکامی‌های تیم شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور را تداوم بخشید تا این تیم با ۲۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی بماند.

شهرداری همدان با این شکست در منطقه سقوط قرار گرفته و خلیج فارس ماهشهر با برد ارزشمند امشب مقابل مس شهربابک به بقا در لیگ یک امیدوار شد.

فجرسپاسی شیراز نیز با برتری در بازی امشب ۴۹ امتیازی شد تا با یک بازی کمتر نسبت به استقلال خوزستان که با ۵۱ امتیاز رتبه دوم جدول قرار گرفته، جایگاه سوم خود را تثبیت کند.

تساوی امشب استقلال خوزستان مقابل چادرملو اردکان بهترین نتیجه برای فجرسپاسی شیراز بود تا در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر باقی بماند.